Veel gestelde vragen
Waar jij jouw antwoord gegarandeerd gaat vinden! Teminste dat hopen we :).
Hoe krijg ik gratis verzending?
Heel simpel! Is je orderbedrag boven de €20,- euro is jouw verzending helemaal gratis.
Wat is de verzendtijd?
Bestellingen die voor 15:00 worden geplaatst, worden dezelfde dag nog verzonden. Deze worden vaak de volgende dag al bezorgd. België kan mogelijk 1 dag langer duren.
Waar is mijn pakketje?
Je krijgt een mail met daarin een track & trace code, met de track en trace kun je jouw pakket eenvoudig volgen!
Kan ik retourneren?
Uiteraard kun je dat bij Nitel, je hebt 14 dagen retourrecht. Je bent zelf verantwoordelijk voor de terugzending naar ons magazijn.
Wat zijn de retourvoorwaarden?
Het is belangrijk dat de retourvoorwaarden nageleefd worden als je een product retourneert. Hierdoor krijg jij je geld terug en kunnen we nog iemand anders blij maken met het geretourneerde product.
- De gehele verpakkingsinhoud moet geretourneerd worden.
- Artikelen moeten geretourneerd worden in de originele verpakking.
- Het product moet in de originele staat geretourneerd worden en mag niet zichtbaar gebruikt of beschadigd zijn.
Is retourneren gratis?
Nee, helaas kunnen we de kosten voor de retourzending niet dekken. Als klant ben je zelf verantwoordelijk voor de terugzending naar ons magazijn.
Wat is de retourtermijn?
Je hebt 14 dagen de tijd na ontvangst van het product om je bestelling retour te melden. Daarna heb je nogmaals 14 dagen om het product daadwerkelijk retour te sturen.
Hoelang duurt het voor mijn terugbetaling?
Na ontvangst proberen we dit zo snel mogelijk te doen maar uiterlijk binnen 5 werkdagen.
Wat is de garantietermijn?
Garantietermijn is standaard 2 jaar indien er geen uitzonderingen vermeld zijn.
Hoe maak ik gebruik van de garantievoorwarden?
Stuur ons een mailtje naar info@nitel.nl met het probleem en je bestelnummer.
Wat als mijn bestelling defect of beschadigd aankomt?
Wij streven naar kwaliteit, maar bij beschadiging of defecten, meld het direct met foto's en ordernummer. We lossen het snel op. Voor wijzigingen of annuleringen na bestelling, neem contact met ons op.
Hoe kan ik jullie bereiken?
Wij zijn de hele week bereikbaar via mail, Whatsapp of onze live chat.