Garantie & Klachten
Garantie
Nitel voert altijd grondige kwaliteitscontroles uit op haar producten, toch kan het af en toe voorkomen dat er een defect aan het licht komt. Hiervoor kunt u aanspraak maken op de garantie binnen de eerste 2 jaar na aankoop. Enkele zaken zijn uitgesloten van de garantie zoals bijvoorbeeld maar niet gelimiteerd tot: schade door eigen toedoen, waterschade en valschade.
Bedrijfsinformatie
Bedrijfsnaam: JobFirm
BTW-nummer: NL002434055B58
KvK-nummer: 76617041
Vestigingsadres: Groene Woud 182, 4834BE, Breda, Nederland
Email: info@nitel.nl
Klachten
Het spijt ons ten zeerste als u niet tevreden bent over onze producten en/of diensten. Wij streven ernaar om uw zorgen snel en naar volle tevredenheid op te lossen. U kunt uw klacht e-mailen naar: info@nitel.nl
Onze toegewijde klachtenafdeling zal uw klacht zorgvuldig beoordelen en zich inzetten voor een bevredigende oplossing. Zodra we uw klacht ontvangen, sturen we u een bevestiging. Binnen 14 dagen kunt u een reactie van ons verwachten. Mocht dit om welke reden dan ook langer duren, brengen we u tijdig op de hoogte.
Wat vervelend dat je een klacht hebt! Mail een klacht altijd, maar uiterlijk binnen 7 dagen na constatering, naar info@nitel.nl, wij zullen de klacht dan in behandeling nemen. Komen we samen niet tot een oplossing dan is het mogelijk om de klacht aan te melden bij het Europees ODR platform.